MARKETING | 3 MIN. LÆSETID

5 grunde til hvorfor du bør bruge mail automatisering

af | jan 31, 2018 | Mailchimp

Med mail automatisering kan du personliggøre din marketing og opretholde forbindelsen til dine kunder, mens du fokuserer din tid på andre aspekter af din forretning. CPH digital er MailChimp certificeret, og vi giver dig 5 grunde til, hvorfor det kan betale sig at tænke mail automatisering ind i sin marketing.

 

Opret forbindelse til dine nye kontakter

Skab et godt førstehåndsindtryk og vis dine nye kontakter hvad du kan tilbyde ved at oprette en onboarding serie af automation mails. Du kan sende en varm velkomst, en fødselsdagshilsen eller noget helt tredje.

 

Sådan opretter du en automatiseret velkomstmail.

 

Styrk dit brand

Promovér din forretning og øg din følgerskare med MailChimps Facebook og Instagram integration, hvor du nemt og hurtigt kan oprette ad kampagner, der hjælper dig med at nå ud til brugere, som du kan segmentere ud fra eksempelvis købshistorik, webside aktivitet eller demografi.

Boost loyaliteten

Plej vedvarende forhold ved at vise kontakter, at du påskønner deres støtte. Nå automatisk ud til nye kunder ved at takke dem for deres første interesse eller beløn vedvarende kunder med rabatter på baggrund af deres shopping adfærd og – mønstre.

 

Vind kunder tilbage

Der er flere måder, hvorpå du kan genvinde kontakten til kunder. Du kan eksempelvis målrette mails eller bestemte kampagner mod kontakter med lavt engagement eller påminde dem om, at de har forladt deres indkøbskurv.

 

Spar tid og penge

Med Mailchimp kan du skabe automatiserede mails, der er situationsbestemte. Opret en skabelon, tilpas indholdet, vælg hvem det skal ramme og track kampagnens performance. Lav split-tests og skab effektive kampagner, der styrker dit brand og øger din omsætning. Helt gratis!

Har du et projekt i tankerne?